Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 20 of 66
    Community Member

Default Onde andam os tugas?

Pois é, onde é que o pessoal anda? Eu cá estou em Argonnessenn temos lá uma guild (a Portugal Guild) que apesar de ter pouco pessoal activo ainda vai tendo algum digam lá onde vocês andam e quantas mais guilds tugas existem nos outros servidores do D&D que é para vos ir visitar de vez em quando

Community Member Uranium_Empobrecido's Avatar

Boas, encontras me em Orien, se tiveres lá algum posta aqui o nome para eu adicionar.

"THE BEST DEFENSE IS THE ATTACK"

Community Member

Pois é, pelos vistos ou a malta anda completamente fora dos forums ou então este não é um jogo com muitos tugas, uranium vou fazer um Errguro em Orien

Community Member

I will find you and kill you if you turn this game into another Tibia nightmare.
    Mark my words, brs.

Community Member

Hmmm I don't know what you mean Daxtrovian, first of all I have never played tibia (at the time I was playing T4C or MoA), and 2nd we hare Portuguese , so you should say something like:

"I will find you and kill you if you turn this game into another Tibia nightmare.
    Mark my words, pts."

But I prefer:
    "I will find you and kill you if you turn this game into another Tibia nightmare.
    Mark my words, tugas."

Anyway I think you hare a bit nervous over nothing I love this game and I wouldn't do nothing to hurt it (cuddles beholder next to him) by the way Brazilians hare great players, sure they have some immature players among them, but which nation hasn't? They hare one of the most representatives country of the game and I know plenty who hare VIP's so don't be so messy about them .

Founder Oreg's Avatar

Quote Originally Posted by Errguro View Post

Anyway I think you hare a bit nervous over nothing I love this game and I wouldn't do nothing to hurt it (cuddles beholder next to him) by the way Brazilians hare great players, sure they have some immature players among them, but which nation hasn't? They hare one of the most representatives country of the game and I know plenty who hare VIP's so don't be so messy about them .
    Careful, you don't want to include Canadians. It seems they are a bit touchy about these things.
    Ravensguard zerx,zerxi,zerxis,zmonk,kieras,varga,oregz

Community Member KillEveryone's Avatar

Quote Originally Posted by Oreg View Post
    Careful, you don't want to include Canadians. It seems they are a bit touchy about these things.
    Canadians are just America Junior.
    Disappointed and without trust in the powers that be.
    http://ddowiki.com/page/Fansites

Community Member Jiipster's Avatar

Quote Originally Posted by KillEveryone View Post
    Canadians are just America Junior.
    And everyone knows the US is Europe Junior

Community Member

Lol!

Community Member Vakko's Avatar

Boas Errguro
    Vou aproveitar este teu post para Fazer propaganda a nossa guild em Cannith.
    Moonlight Society e a nossa guild tuga em cannith onde todos os tugas sao bem vindos, temos pessoal activo, por isso se tiverem chars em Cannith digam qualquer coisa.
    Tenho tmb outros chars noutros servers...
    Orien- Aur-rouge / Valkorn Barb
    Cannith - Vakko - Ftr / Aur -Pally
    Argonessen Ikkako - Clr
    Adicionem e digam qualquer coisa..
    Deixem aqui tmb os vossos nicks para eu adicionar tmb
    Bem continuaçao de bom jogo e boa sorte

"Moonlight Society"
    Uma guild Tuga em Cannith
    Todos os Tugas sao bem vindos!
    Tenho outros chars tmb notros servers
    Cannith-Vakko
    Orien-Aur,Valkorn
    Argonessen-Ikkako
    Tugas adicionem e digam qualquer coisa

Community Member

Eu queria começar a jogar com portugueses...não me importo de recomeçar a minha char...que server escolho? Argonnessenn, Orien ou Cannith? Qual a guild com mais membros?
    Last edited by Ogueimion; 12-29-2009 at 05:38 AM.

Community Member

Boas pessoal Tou a fazer o High Download e pareçe interessante :P

Community Member HBene's Avatar

Ena, 3 posts em um só dia? Parece milagre Infelizmente parece que não somos muitos, e a juntar a isso andamos todos espalhados...

Community Member

xD bem vou começar a jogar qual é o server em q voçes tao?

Community Member PwnHammer's Avatar

Quote Originally Posted by Daxtrovian View Post
    I will find you and kill you if you turn this game into another Tibia nightmare.
    Mark my words, brs.
    too late

Community Member

Criei uma nova char no Cannith chama-se Ogueimion The Avatar venham para o Cannith para a Moonlight Society...é uma guild tuga...

Community Member Vakko's Avatar

Boas pessoal
    Desde ja um feliz natal a todos
    Sim parece mesmo milagre Hbene 3 posts xD todos os dias vejoo estes posts a ver se encontro mais tugas mas sempre sem sorte...
    Bem e assim neste momento existem 2 guillds tugas pelo menos que eu saiba.....Em cannith...moonlight society e em argoness Portugal guild...Nao tenho ligado muito o meu char em argo por isso nao sei bem como andam as coisas por la...
    mas em cannith temos tido sempre pessoal online dai eu passar mais tempo em cannith agora...
    Por isso se voçes tiverem chars em cannith digam kaulker cena pra se juntarem a guild
    Ainda nao temos pessoal hight lvl somos todos 12 pra baixo e upamos sempre todos em conjunto....
    Se forem criar agora um char tmb e na boa porque houve gente que se juntou a nos recementemente logo teram sempre uma party tuga pra uparem
    Por isso se criarem ou ja tiverem chars em cannith digam kualker cena para aqui, ou mm para o jogo que nos respondemos de imediato... Adicionem Vakko aos friends e falem pelo jogo se preferirem
    Bem tenho dito xD
    Boas festas
    Continuaçao de bom jogo e boa sorte

"Moonlight Society"
    Uma guild Tuga em Cannith
    Todos os Tugas sao bem vindos!
    Tenho outros chars tmb notros servers
    Cannith-Vakko
    Orien-Aur,Valkorn
    Argonessen-Ikkako
    Tugas adicionem e digam qualquer coisa

Community Member

Então vemos-nos todos em jogo =)

Community Member Reivaxx's Avatar

Bem cheguei mais tarde que a malta toda!!
    Comecei há pouco e gostaria de jogar com malta tuga mas tb estou no server errado...solução começar de novo num server com pessoal.
    Há algum conselho? server e guild onde me possa alistar. Actualmente ando em Ghalanda.

Community Member moomooprincess's Avatar

Default Welcome to the brazilian gamers

Brazil is full of very good gamers.

The main problem with the Brazilians is you all CHARGE right in. You want to go go go. I had one brazilian player keep saying this to me as he constantly died as the traps ahead would wipe him out. After the quest, he dropped group. In DDO there are some quests where there is strategy to do things so we do not have to fight the respawned monsters over and over and over.

Also, if you have not done a quest please say you have not done it. Good groups WILL go slow and explain. bad groups will do the opposite. You do not want to be with the bad groups anyway.

Most new players stay quiet, then CHARGE in and mess it up. The new players learned they could charge in by running a lot of the low level content and discovering it really isnot that difficult. When you mess it up, this causes some players to get a bit agitated and possibly drop group, re-form but re-form without you.

Cannith and Ghallanda have Brazilian guilds. I am sure the other servers do also, but I cannot speak for those.
    Recipemaker Guild: Top Chef School of Recipes

Event Statistics: Risia, Festivult, Midwinter, Daily Dice, Mimic Hunt

Page 1 of 4 1234 LastLast