Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Community Member Scarsgaard's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Edmonton, AB
    Posts
    3,297

    Default Ok this might sound...

    Ok, this might sound mean... but I love it when people cry

    Like do you ever rent sappy sad films for your mom or gf, so they can cry and you can giggle away secretly? Don't know why but man it sure is funny.

    I remember this one time, when I was walking down the street and I saw this man in a suit, collapse against the wall and just start crying.. I mean totally lose it... and all I could think was "wow, he must be having a bad day"...

    ...and then I watched all my co-workers cry this week because one of us was retiring and I just couldn't believe how funny it looked.

    Then I heard the lyrics to a song by Lily Allen, which only made me laugh harder...

    At first when I see you cry
    Yeah, it makes me smile
    Yeah, it makes me smile
    At worst I feel bad for a while
    But then I just smile
    I go ahead and smile

    At first when I see you cry
    Yeah, it makes me smile
    Yeah, it makes me smile
    At worst I feel bad for a while
    But then I just smile
    I go ahead and smile


    And for some odd reason, they cracked me up too...

    So my big question is... does it crack you up when you see people crying? To me it has got to be one of the funniest things ever...

  2. #2
    Community Member Judo's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Flabsmum's House
    Posts
    1,132

    Default good lord

    that is the purest, thickest, most viscuous hate i think i have ever encountered...

    wow...(grabbin a towel)

    props
    Quote Originally Posted by Shade View Post
    Math never helps solve problems, it only further complicates them. Far too often players use it as a tool to push there own agenda and twist numbers to cause strife where its not due.

  3. #3
    Community Member 5footStep's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    579

    Default

    um.. just a thought.. you know laughing and crying use the exact same emotive facial features. *shrug* *hands a kleenex to scars..* just let it out..

  4. #4
    Community Member
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Reno, NV
    Posts
    1,167

    Default

    Well you made my life a ****
    Through all of your persuasion
    Try and blame it on myself
    But you won't let me forget you
    And every time I try to please you, you just sigh
    Baby that is why, I love to make you cry
    I love to make you cry
    I love to make you cry
    I like you to cry cry cry

    When your tears fall down like rain
    I feel like a kid again
    Baby baby that is why, I love to make you cry
    I love to make you cry

    Well I know you're gonna sob
    And you're heart is gonna be dead
    I hate ya 'cause I love ya
    And I hate ya 'cause I need ya
    And every time I try to please you, you just sigh
    Baby that is why, I love to make you cry
    I love to make you cry
    I love to make you cry
    I like you to cry cry cry

    When your tears fall down like rain
    I feel like a kid again
    Baby baby that is why, I love to make you cry
    I love to make you cry
    When your tears fall down like rain
    I feel like a kid again
    Baby baby that is why, I love to make you cry
    I love to make you cry
    I love to make you cry
    Cry cry, gonna make you cry girl
    Cry cry, gonna make you cry now
    Cry cry, gonna make you cry girl
    Cry cry, gonna try and try to make you cry


    Shane MacGowan - The Nips
    I drink harder than you, ride harder than you and if I have spare time I might just play this game too.
    Shinarel Arashin, Arishna, Tosshin, Castshin, A warforged named 5u3
    Please make "Reading Comprehension" a class skill for all forum posters

  5. #5
    Community Member
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1,114

    Default

    LMAO

    My wife has that Lilly Allen song as a ringtone...
    Clay
    Everyone on Xoriat loves one another and its like when you are in grade 1 and you really like that girl, but you don't want her to know so you push her off the jungle gym...and she lands on her head...and gets knocked out...and the teacher has to take her to the infirmary...and you get the belt because they thought you were being mean when really you just really really like her.

    So it is Love, actually.
    Rayzor
    But let me tell you...your capital letters scared the **** out of me./shaking!!

  6. #6
    Community Member Scarsgaard's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Edmonton, AB
    Posts
    3,297

    Default

    Schaudenfraud...

    To take joy in others misery...

    Like, how many times in a day do you see a kid trip and all you can do is snicker?

    And when I heard one of my best friend's walked in on his wife with one of his best friends.. well lets just say.. that was one of my greatest parties ever... (it involved sasquatches, 1 beam headlights, laughter heard 4 blocks away and copious usage of...)

    Man, some of my greatest joys have been derived from these moments..lol

    My fav is still giving your gf a nickname they just hate and well.. using it.. My ex from way back loved the sweet affection of Squeegeehead and my tossing of cold water on her in the shower..lol

  7. #7
    Community Member Scarsgaard's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Edmonton, AB
    Posts
    3,297

    Default

    Quote Originally Posted by Kashka_Coolwater View Post
    um.. just a thought.. you know laughing and crying use the exact same emotive facial features. *shrug* *hands a kleenex to scars..* just let it out..
    LOL.. of course I cried when my mom got cancer and when I had to drown my cat im my tub.. those moments sucked.. and I did them alone.. cuz they are my moments.. but seeing a person cry REALLY is funny.

    I don't know why but man is it hilarious..

    I remember this time when I was dealing with some clients and an earth quake hit.. I got up and started pretending to surf, giggling the whole time... and much to my co-worker's (and I suspect my client's), it must've been seriously terrifying. Later, she told me that she had watched her friends get swallowed up in a quake in Chile... it was so awesome though... Quakes rule.

  8. #8
    Founder & Hero cdbd3rd's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Escaping Mizzery in the Tavern Attic.
    Posts
    27,529

    Default

    Quote Originally Posted by Scarsgaard View Post

    Man, some of my greatest joys have been derived from these moments..lol

    My fav is still giving your gf a nickname they just hate and well.. using it.. My ex from way back loved the sweet affection of Squeegeehead and my tossing of cold water on her in the shower..lol
    LOl. Yur forgetting the fart under the blanket and pull it over her head stunt. Mine loved that - and then was vindictive enough to marry me anyway.
    CEO - Cupcake's Muskateers, Thelanis
    DDO Freebies

  9. #9
    Community Member gorloch's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2,115

    Default

    I just gotta say this. Scar you are one twisted individual.

    PIXA
    Xoriat Born
    DWAT
    Pixa 20 rogue, Healza 20 Cleric, Biteza 20 tempest ranger, Casstza 12 sorc, Singza 20 bard, Kickza 13 barb, Nodda 8 fvs

  10. #10
    Community Member Scarsgaard's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Edmonton, AB
    Posts
    3,297

    Default

    Quote Originally Posted by gorloch View Post
    I just gotta say this. Scar you are one twisted individual.

    PIXA
    lol...

    I was in a serious armed robbery recently... the cops come and for some odd reason I asked them if they could put up tape, that said someone died here... the cops laughed. You know, I thought chalk lines were funny, but the poor girls I work with were stricken!!! They thought that I was insensitive... until the trauma psychs came in and they said...


    ... "thats the way guys think, stress to them is a joke"

    LOL... I've had that excuse now for years and when someone says... you're insensitive

    I can reply... no I'm not, I'm a guy

  11. #11
    Community Member Uamhas's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,561

    Default

    Quote Originally Posted by Scarsgaard View Post
    lol...

    I was in a serious armed robbery recently... the cops come and for some odd reason I asked them if they could put up tape, that said someone died here... the cops laughed. You know, I thought chalk lines were funny, but the poor girls I work with were stricken!!! They thought that I was insensitive... until the trauma psychs came in and they said...


    ... "thats the way guys think, stress to them is a joke"

    LOL... I've had that excuse now for years and when someone says... you're insensitive

    I can reply... no I'm not, I'm a guy
    You know, don't you Scar... that I still like you. Guess that makes me a girl. :P
    Quote Originally Posted by Beol
    AA is a river with currents both of a profound acceptance of individuality and of a certain love for brutal efficiency.
    xX-----==<<<Yes, I roleplay. Get over it.>>>==-----Xx

  12. #12
    Community Member PaintHorseCowboy's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Xoriat
    Posts
    457

    Default

    You are as twisted as I am, Scars. No wonder we get along so well.

    When we rolled out of Balad, Iraq, we took cans of white spray paint and left "chalk figures" all over the ramp outside of the hangar we'd been living in, in front of the tents that our aircraft mech's had been living in. We even put a "date" for each body and singed the ramp using blowtorches to make it look like incoming mortar rounds had hit.

    Inside the hangar we left a huge caricature mural of our incoming replacement's company patch, but changed their motto to "Better Late Than Never".

    It was our little Welcome to the 8-month overdue replacement unit.
    ----------==========[[[ LEGION ]]]==========----------

    Death Waits In The Dark

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

This form's session has expired. You need to reload the page.

Reload